August 23, 2005

a weekful of events

STRESS!

everything's so not going right i tell you. phone got barred this morning but ive managed to screw maxis for real this time and wrote an essay long of complains to the fcking dude who first handled my account. look, arnold, if you're not happy working with maxis, quit it la fucker. ive heard that there were a lot of cases about you being reported. you made my life hell since u first handled my account okay. and then last friday, something went wrong with my adsl modem so yea, im on fucking dial up now. best thing is, my pc's 56k modem was spoilt by this mchcibaipukimak technician who came to fix my broadband last year so i have to rely on my lappy. things are soooooo not right now. to make things worst, i suddenly will have to do a presentation that carries 35% on citizenship for my media law subject next thursday. like wtf man. my groupmates and i are fucking clueless. and just like things arent already bad enough, our group will be the first group to present for this semester.

and my whole going back to smoking thingy is killing me. im trying so hard to quit smoking but it seems so much more easier to just puff my way whenever im tensed. ciggieskillciggieskillciggieskillciggieskill. but does that mantra work on me? sadly, no. infact, i had this brilliant idea to do a documentary called, "ciggies: our new hero". ive actually thought of the points and what to shoot and all that. i hope it gets approved by my lecturer. see, im so full of crap now. anyway, yes, thank YOU so much for keep reloading my page for the pd pix. well guess what guys? i was in a camera blue mood when i was in pd. what do you mean there is no such thing? OF COURSE THERE IS! i wasnt in the mood much for piccies although ronnietheperempuan insisted i stop taking pix. eh pls, i think ive only taken like 50 pix? that's frigging little okay. not really in the mood for anything now. frigging stress. luckily ive managed to screw maxis and got everything done. next, to screw nasioncom because this chick was suppose to call me twice and she didnt. fckingannoyingmachans.

okay, since im taking a break now from my damn media law readings, i'll post a couple of snippets from that nite. too bad, the peeps i was dying to meet and all, i didnt get a chance to meet them. like wtf man. lol. i would say the rave wouldve been much more fun for me IF i was actually concentrating on it. i had too many things on my mind that night. not just that nite, now even. and after having a heart to heart talk with sandy on our way home from pd at 6am, it made me feel shittier but me being the new me, im not going to let it get at me so i'll just ignore. i just hope i dun explode anytime soon.

the part where elle and i got picked up and stuffs were cool. boosted ego maximum. the part where we had to do all the waiting to pass tickets and all were a bit slack cos we waited for like a couple of hours and we actually looked like 'prostitutes' on duty but it's all good. i met some great excellent people and long lost friends. although i was slightly disappointed with the rave, but hey, good job joenajib and his fellow teammates. throwing a party for 20,000 people is no joke. also, biggest thanks to elle and her family for letting me chill @ guoman beach resort, this big ass poshy resort where all the deejays spent the nite. i had my most expensive bowl of curry laksa too. rm15-20++, i think. best thing was, it wasnt anywhere near good. my god. *smacks forehead* and and biggest thanks to vicky for sponsoring my tickets and offering me a ride to pd AND to send me to guoman which took what seems like forever to reach. lol. wasted yea, we didnt get to take piccies together and all. okay okay, im rambling too much, i know. before i end, i'd like to say, I AM NEVER GOING TO DRIVE TO RAVES EVER because i saw this ah beng smashing windscreens and stuffs right before my eyes for no apparent reason. the army officer was just staring at him and the ah beng actually had the guts to scold the army officer, "APA LAN JIAO?!!". wahliew.

okay okay snippets.

becks: oik, come take pix la.
ronnietheperempuan: dun waaaaaaaaannn!!!!
*ronnie then ran away and hid behind jon or something*

like wth? LOL! ive not seen an adult run away from the camera for a very very very long time. i then proceeded to take pix of johan gielen, i think.

becks: *snaps snaps*
*ronnietheperempuan came from behind and shouted...*
ronnietheperempuan: OI! STOP TAKING PICTURES LA. who takes pictures at 2am la.
becks: hurr... what?!!
ronnietheperempuan: stoppp takingggg pictures laaa.... what are u taking! IT IS 2AM!!!! nobody takes pix at 2am!
becks: eh excuse me, 2am's when the party starts kay.
ronnietheperempuan: *mumbles grumbles mumbles*
becks: so, do u WANNA take a pix?
ronnietheperempuan: NOOOOOOOO!!! *avoids cam*

O.o i think he's fcking high or something man seriously. read next.

jimbo: i tell you people will just keep coming when they see an empty spot.
becks: okay, let's all dance in a circle.
*gerald, elle, and jimbo started to form a circle to dance*
becks: eh ronnie, dance in a circle.
ronnietheperempuan: what's dance in a circle?
becks: *rolls eyes* you form a circle and dance?
jimbo: *chuckles out loud and imitated us both*
ronnietheperempuan: oh.

but he didnt form the complete circle either. ish. can pengsan man. and the best thing was, he dun remember any of this. see, told ya ronnie, ur fcking high la that nite. u dun even remember who's who now. lol. oh oh, congrats iskii for making it to the top16 in the batu kawan drifting event. shit, frigging 2:45am. got assignments and presentation and notes to read wei. chaos! pix later. :D

Posted by becky at August 23, 2005 02:37 AM
Comments

hahahaha glad you had fun! =D for now, i wanna see pics. kekeke.

and, yes i'm having a blady stressed out week too. had lab test, 2mrw a bit free, wed got quiz and test, thursday test, friday pass up assignment. finals in 3 weeks time! woohooo. can it get any worst than that.

and abt smoking, *hugs hugs* ... take it easy lah. ist quite normal to do it when stressed and all, just dont go overboard k?

Posted by: Maxine at August 23, 2005 02:48 AM

hahahahaha i'll be fine.

pd rave, ok ok la. but tak jumpa leng chai, not even a single one. like out of 20k ppl, seorang leng jai also takde. saddening mauts.

Posted by: tIcKLe`Me at August 23, 2005 02:52 AM

omg so i didnt miss anything lah? hahahaha. ok i feel better. kekekeke.

Posted by: Maxine at August 23, 2005 03:25 AM

well, there was this couple who kept kissing for like 1-2 hours? and the guy snogged other chicks also.

and on my way there, got la this group of mixed caucasians, eurasians etc yg asked us how to get to the place. the dudes there memang quite chun :D

but none yg REALLY my taste la.

Posted by: tIcKLe`Me at August 23, 2005 03:29 AM

OMG! GROUP OF EURASIANS??? DAMNNNNNNNN

MISSED IT

MISSED IT

MISSED IT

Posted by: Maxine at August 23, 2005 04:13 AM

hahahahahahahahhaa... yea, kwailou-ish dudes but then their mixed la. hur. actually, come to think of it, there were a lot of THOSE there. :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 23, 2005 04:18 AM

okie stop!
*refuses to hear it anymore*

hehehehehe.

</3

Posted by: Maxine at August 23, 2005 04:20 AM

hahahaha dun worry la, they dont look like nice guys. hehehhee. macam players. :P

Posted by: tIcKLe`Me at August 23, 2005 04:22 AM

Becky, CLayton went with all his cousins. all eurasians as well. but the quality unlike clayton :P all Lengchais and lengluis one ..

show ur customers-are-always-right attitude to them eh ... screw them up :P

Posted by: Dan at August 23, 2005 07:31 AM

OH MY GOD!! stop itt laaaaaaaa ...jealous aku.

Posted by: Maxine at August 23, 2005 08:32 AM

Becky was quite da human radar. Picked similar signals from almost anyone known 2 her har har har

Posted by: Gerald at August 23, 2005 11:01 AM

omgg DANIEL! serious? I WANNNAAAA KNOWWWWW. why this clayton tak intro to me wan. keji. *smacks clayton* haha :shy:

dan, dah screw them upside down. :P i can be very bitchy when i want to be. :P

max, hahaha kesian. takpe la. u kan every week go to church, jumpa a lot of eurasians what. :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 23, 2005 02:35 PM

eh gerald, i didnt get to meet the peeps i was looking for leh. stretched my neck around the damn place like a giraffe but still didnt spot them. i need ur legs :(

Posted by: tIcKLe`Me at August 23, 2005 02:37 PM

*ahem ahem* i remember having a pic taken.. *grin*

Posted by: theo at August 23, 2005 02:47 PM

theosayangs, chill! that's just a sneaaaakkk preview. more pix coming up soon, the moment i get my damn broadband back. u knew how sesat and long it took me to reply u on dial up yest rite? :P

Posted by: tIcKLe`Me at August 23, 2005 03:01 PM

no la. im not asking my claim to fame. i just want the pic only mar. coz i take with beckydearest. hoho!

Posted by: theo at August 23, 2005 03:28 PM

i wanna pics. i wanna pics for rave. i wanna pics for rave for me entry. i wanna pics for rave for me entry in d bloggie. thx!

Posted by: jimbo at August 23, 2005 05:39 PM

=D

Posted by: Maxine at August 23, 2005 06:32 PM

theosayangs, jgn risau. will post soon sooon sooooon when i get back my damn connection. i'll post besar besar k. :P

Posted by: tIcKLe`Me at August 23, 2005 07:41 PM

jimbo, okay okay. i'll send to ur mail. do u want me to resize for u? :D welcomes. :P

max, :P bila nak ajimal ni.

Posted by: tIcKLe`Me at August 23, 2005 07:42 PM

this whole week tak boleh leh. sighs. so much to do, im so stressed and tired out. my body's gonna collapse any time soon.

Posted by: Maxine at August 23, 2005 08:43 PM

yea me too. everyday tak cukup tidur. dunno what i do also. babi siuts. stressstressstress. i need some tlc man. :(

Posted by: tIcKLe`Me at August 23, 2005 09:01 PM

*showers you with tlc*

not enough i bet. kekeke

Posted by: Maxine at August 23, 2005 09:18 PM

hehehehe yea, masih kekurangan main ingredient. lol.

Posted by: tIcKLe`Me at August 23, 2005 09:24 PM

fuhyo..sandy macam indon chic yg cun megecun.

Posted by: Bernard at August 23, 2005 09:45 PM

who says no leng chai...berlambak wei....aku rindu RAVE......cant wait till the next rave party... :P

Posted by: @ at August 23, 2005 10:08 PM

i've moved..hehe...

Posted by: ddkwh at August 23, 2005 10:43 PM

berd, minat sandy ke? sorrry, i dah book :P

Posted by: tIcKLe`Me at August 24, 2005 01:42 AM

ray, wasted, tak dpt nampak ur hair yg chun mengecun. kekeke. rave tu ok ok je la. but i dont mind going to another. kekeke :D

david, okays! will change ur link when i get back my broadband ya. on lappy now. everything takde.

Posted by: tIcKLe`Me at August 24, 2005 01:44 AM

i alsowanna go rave.. shall we??? :)

Posted by: sabs at August 24, 2005 12:42 PM

if u dah book..then dun wanna rebut with u..i cari di indon..hehe

Posted by: Bernard\ at August 24, 2005 06:16 PM

eh...you guys tak habis habis with my hair...biler jumpa nanti tau la... :P

Posted by: @ at August 24, 2005 06:48 PM

sabbymcgabby, cepat balik kl ler. then hopefully in oct got rave, then we'll go together k. mwahs. :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 24, 2005 06:51 PM

berd, intro la indon guys yg tall dan rich dan handsome dan speak english yg mengecun. LOL, im being damn superficial man. kidding je. please come back home safely. :D dun dibunuh haze k.

ray, hahaha bila nak jumpa ni. ajak ajimal semalam tak nak. :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 24, 2005 06:52 PM

wahh...me not lengchai meh???so bad....

how my pic takde one ar???so sad...so sad ady...

merdeka gi mane??

Posted by: Vicky Rao at August 25, 2005 05:35 PM

hur, cos lepas u masuk to the rave, u and ur whole gang dah hilang. how la to take pix. lol. :D merdeka duduk di rumah buat kerja. :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 25, 2005 08:03 PM

I got a whole bunch of chinese friends here in indon who speaks english yang gerenti 100% cun mengecun until your salive drop kehabis habisan...

nak tak?

Posted by: Bernard at August 25, 2005 09:40 PM

so bila nak intro. dont la just cakap, must show and intro ma. :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 25, 2005 09:48 PM

keep for me one! =D

Posted by: Maxine at August 25, 2005 10:31 PM

one enough meh? im ordering 6 bulks :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 25, 2005 10:33 PM

nvm lah. 1 enough lah kua. i cant be too greedy.

Posted by: Maxine at August 25, 2005 11:08 PM

oh wait..no lah..make it 3 lah. to be on the safe side.


HAHAHAHAHAHAHAHA!

Posted by: Maxine at August 25, 2005 11:08 PM

hahahahahahhaa 1 enough or 1 bulk enough ni? :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 25, 2005 11:09 PM

3? cukup meeeeh. for me i think kasi 30 bulks also tak cukup. must pick the best ma :D besides, ada banyak banyak, share la. sharing is caring k :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 25, 2005 11:11 PM

walao eh u ppl...apa ni..damn desperate ke?

btw, the chinese in indon are not indon chinese...they are china chinese...still placing order ah?

Posted by: Bernard at August 26, 2005 12:52 PM

hahaha we're not desperate, cuma nak try diff menu ma :P

china mai? if they speak good english, why not. but dont berfikiran like ah pek enough. :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 26, 2005 02:15 PM

damn. chinky chongs ah? darn.. hahahah. nvm lah. sitll want.

Posted by: Maxine at August 26, 2005 03:47 PM

hahaahahhaaha pure breed somore man max. u nak ke? :P

Posted by: tIcKLe`Me at August 26, 2005 05:32 PM

desperados...blek...ahahha.....well i tried looking for u in the rave tapi tak bleh cari....u cant find me cos i was at trance n in front near stage n i was half naked with all my frens...aahahahhaa...was forced to...no choice...even forced me take out my pants...but i duwan ler...if not my gf kill me that nite....sigh...

Posted by: Vicky Rao at August 26, 2005 06:42 PM

yea, i dunno why everyone was there man. i was around the main room and the spa area. oh well, no worries ler. kita boleh jumpa bila bila since ur gf lives in the next block je. got any chun pix? show la :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 26, 2005 11:33 PM

eh show ur half naked pix wei :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 27, 2005 12:02 AM

ahahhaa....my gf lives nex door to u???sejak bila???my god sis lives nex to u la..not my gf la wei....n y would u want to see my half naked pix???it will make u pengsan la...me was shuffling in half naked somemore...sure my tummy was grumbling with all the shaking to the beat....ahahaha..

Posted by: Vicky Rao at August 27, 2005 05:01 PM

eh no meh, then how come i see u pick up ur gf from the next block? hehe ok ok salah faham :D woa, u can shuffle? not bad :D half naked somore :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 27, 2005 06:15 PM

ooo...u look down at me la....me fat i know...but i can shuffle wei...tought by my personal shuffle sifoo...muahahha...he damn good one...so he teach me ler...but i onli shuffle when got mood la...hehehe.....u saw me pick her up from there cos i dropped her off there in the morning ma....

Posted by: Vicky Rao at August 27, 2005 11:38 PM

eh im not looking down on u la. ish. size isnt a matter k. it's just that shuffling isnt easy ma so im impressed. i also nak belajar but then hehe, no time and place to practice :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 28, 2005 05:16 AM

akakakka.....blek...well not easy to learn la...cos i learn since last year...n this year onli getting better...but still i need improvement la....i wanna learn the fast shuffling...ahahaha...

Posted by: Vicky Rao at August 28, 2005 03:02 PM

hehehehehehe.... my friends some of them good at shuffling but then not close. when im free, i'll go learn. :D

Posted by: tIcKLe`Me at August 28, 2005 03:20 PM