Monthly Archives: October 2006

dweedledeeparayayum.

dweedledeeparayayum.

(/edited) @ 3:09pm, 23.10.06
i’ve renewed tickle-me.net’s domain registration. we’ll be turning three in a month’s time. hooray! *dances* and dion, where the fack are you?
(/edited)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

work is crazy and amazingly in just a week and a half, ive met all sorts of people, especially irresponsible ones. it’s really sad because she represents our country’s largest media house but her attitude is just unacceptable. it seems people from her own company do not like her, and i wonder why *rolls eyes*. anyway, it’s the festive season again with us celebrating two festivals. so let’s put all ill feeling aside and makan! *chompchompS* anyone of you who’s doing open houses all, invite la, ok? and max, happy getting laid in phuket!!!
HAPPY DEEPAVALI AND MERRY AIDILFITRI!!!

i’ll be heading over to seremban for a roadshow this coming weekend. it’s going to be frigging tiring. i’m sorry i’m spending lesser and lesser time with you all especially you bii, but i need the cash. i went to isetan this morning and the amount of beautiful bags are driving me nuts. i’m contemplating between lesportsac (no tokidoki for me cos this season’s collection sucks!), lacoste and kipling (actually, ive decided not to get the one from kipling cos it looks cheap) bags. superdupernice! see, i need to work to afford all these! paycheck oh paycheck, i need you to splurge and pamper myself AND also pay for my very own high maintenance! *skips around isetan singing to her new jingle “next target is dslr… yeay yeay.. next target is dslr… yeay yeay”*

super crazy tired.

super crazy tired.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

omfg.
i am so the damn tee-ai-arr-ee-dee! the new job is so damn crazy. lol. and there are more OTs, unexpected early working hours and working-on-weekends awaiting. what have i brought myself into?
i’ll continue later. i miss my freedom. tata!
(/edited) @ 5:52pm, 15.10.06
tradeedum. you know, a couple nights ago, some stranger sent me a msg saying “hey thank you for introducing me to the job. i’m going for interview blahblahyada… if i get it, i’ll buy you a nice gift”. i looked at iskii and told him about it. itchy fingered me went to reply, “uhm, congrats but who is this?”. “this is ronny. you’re brenda rite?”. lol, confirmed wrong msg… or is it? iskii warned me not to reply the msg but well, just for itch’s sake, i replied. “no, i’m not. but you’re not the first to call me that! :-P”. “oh, sorry. then what’s your name?”.
haha. damn the kau funny. iskii went, “har, see told you not to reply. now some ronny’s trying to hit on my bii”. lol. i ignored the msg la although i seriously wanted to play along. then today, this ronny fella msged saying “hey my interview was good. did you pray for me?”. pray for you? O___o. quite funny la but i ignored again. a few hours later, another msg came in from this ronny stating, “anyway, if you’ve got any friends who wants to be a model, let me know”. actually, i’m being nice by typing his (or a her, perhaps) msges properly cos everything’s in sms lingo and can be annoying. “you got the wrong person, you know” (or something along those lines) and he/she/it replied, “yes, i know you’re not brenda. just thought i should let you know”. bwahahaha. i havent had all these random strangers msging me (most of them claim they “accidentally” got my num) since my highschool days. it’s fun to layan at times you know. anyways, i suspect someone’s just trying to pull my leg, so i’m not buying this ronny shit. haha. alright, time to get somore rest. im so damn bloody lethargic these days. bahs. toodlelings! click for pix!
(/edited)

skip to my loo.

skip to my loo.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
(taken by yen ling)

it’s been a year plus and here i was, fearing things would go tumbling down after that but he had to surprise me with his, well, little suprises. and it definitely reassured me that things are only going to get better. i love him so. i love you, my chowmaine (chowchow&mainecoon). shopping we shall later today, darling, clenching each other’s hands securely under the hot sunny hazy *coughs* sky of queen’s park. man, im missing him already.
ive been to a couple of interviews and one of them went EXTREMELY well. now it’s up to me to decide. do i wanna work somewhere that is 3km away but with a pay too little or somewhere that is 30km far with a pay i expect. they both involves fashion, in a way! life’s all about making choices, they say. what say you, people? teehee. gtg. awful food poisoning but i had fun playing with lanterns and chompings on `em fat juicy haji samuri satays. *dances her way to the loo while humming ‘skip to my loo’*
p/s: ‘love me? love you’ suddenly became our favorite phrase, started by yours truly. cute rite. lol. and by cute, i dont mean it as kylie’s definition of cute, okay. oh, and i updated my clicks page. if you’re still not in, leave a comment. toodles!

happy 1st anniversary, beckiskii0110!

happy 1st anniversary, beckiskii0110!

(/edited) @ 2:26pm, 04.10.06
i’m too lazy to start a new entry as this is pretty related. so here goes, some pix from our anniversary.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

thanks for all the gifts suggestions. after eight hours of painful walking and bruising on the calves and toes (lol, im so not a shopper), ive managed to get him a maine coon display toy (which he seems to be obsessed with now), a frog massager (damn bloody steamyXXX massager), a cat pin and a self-compilation cd of love songs with a cover i designed just a few hours before our dinner. lol. had dinner at gustos and erm, ya, that’s about it. oh, for pix, click here and here. i need a job related to media/advertising/filmproductions. intro me if you know any.
(/edited)
HAPPY 1st ANNIVERSARY, BII!!!

Image Hosted by ImageShack.us

it’s amazing how two people can stand each other for so long, especially when the other half is someone so spoilt and demanding like i am. we’ve been through so much and have shared such a roller-coaster ride together but i guess that is what that made our relationship grew stronger. we may still have our differences but that will only motivate us to understand ourselves better and spice things up. you’ve taught me so many things in life (though some are things that i can do without but i’m sure i thought you more crappy nonsenses like how to clap with your feet and the art of kiasu-ism that only a true chinese can teach you, lol) such as how to be corny and flare my nostrils. may we continue sharing our many firsts and lasts together still, for a very very long time. i love you, my BIIloved, iskii!
p/s: i know la the erm, image is quite the fugly but then ah, my creative juice has dried up because ive used them to chase away this amway lady which i got conned into meeting up with. bahs, damn kau pissed off but today is a happy day, so i’m happy. *skippityskips* again, happy biipakaisarii to us!