watching hump… i mean jumping horses.

watching hump… i mean jumping horses.

(/edited) @ 2nd May, 2006. 4:04pm


more to come later. sjmc, im going. but doc’s not free till next week. farkwhatdilly.
(/edited)
as we were sipping our smoothies, suffian and jing came to join us at pan cafe, state. and then he asked me if i was interested in watching jumping horses. i think i almost choked on a smoothie. “a what….?!” i asked. “jumping horses,” iskii replied on behalf of suffian. “hahahahahahaa… *chokes* haha… *snort* but… hahaha, i want!” i squealed. and the rest was history. you see, iskii wasnt interested in “jumping horses” and he wasnt alone. out of the many i asked, only sandy was interested but she was transportless so she cant make it.
anyway, yea, suffian had ten tickets worth rm120 each to give away and i was promoting it as “humping horses”, since j is just beside h on your keyboard and told them it could be a typo but nooo, nobody’s interested still. blehs. so yea, long story short, the only ones to attend were suffian, jing, jing’s mom and sis and i, of course. and i must say, world cup jumping final 2006 rocks!






also, yesterday we saw quite a drama at pans. saw a police officer and a couple of mppj security guards trying to fight against one dude. heh, but it was probably nothing because the police and all came because one drunkard came to our tables and told us to call the police when we dunno head or tail. in the end, some dude actually called. and yea, you bet it was quite a drama to watch. and in the end, it was the drunkard who was arguing with the policeman. i still dunno what was happening and i didnt dare take my cam out to snap anything. heh. and urgh, had to stay back in kl because my shooting in ipoh was cancelled.
also, amandarlinks wont be coming back to m’sia to visit me this june because she’ll be moving in with her new boyfriend. babes, make sure you come back in jan then. for your bday! heh. she even offered to pay half my ticket price to get to california just so i can see her. damn schweet. okay, im off. ta!
happy 7th monthliiversarii, bii

p/s: go sign up @ virgin-slayer.com now people. show your support.


Notice: compact(): Undefined variable: limits in /home/tickleme/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853

Notice: compact(): Undefined variable: groupby in /home/tickleme/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/tickleme/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

34 Responses

  1. anyways.. hehe jumping horses.. im going for a dog jumping show in the 28th of may 🙂 anyways whos the girl with the short hair? my hairs like that now.. i cut it 😀 i reckon shes quite the hottie.. intro? 😛 HAHAHA

  2. hahahahahaha. i also wanna go lesbo! puweease? *looks at iskii with big huge shar pei eyes*
    yes, biikiinii piccies taken by my bii! 🙂

  3. but.. but.. no la i dun wanna meet her to couple with her i just think shes quite hot.. nice to look at mah 😀 kidding… but she seems nice + hot but a bit.. hostile.. might be the black hair and outift.. much for friendly in the reddish hair.. <— deep analysis

  4. dog show for shelties (shetland sheepdogs) my fren wants to buy one remember? so making a rd trip to go see them 🙂

  5. yeah, i know what they are ler. just saying we dont get much dog shows in kl. unless well, they dont promote it well ler when they do. :\

  6. hmm the dogs will die of heat and humidity.. kidding.. 🙂 eh how come ur comment page so silent one… *listens to crickets chirping*

  7. OMG!!! IRONICALLY!!! I DIDNT THINK OF THAT BECKY…
    SHIIITTTTT…hahHAHahaHAHahHAhHAHhAHAhahaAA

  8. but u see, it says the feng shui between horses and rats dont work. now, hmm..sounds believable eh.

  9. but u see, it says the feng shui between horses and rats dont work. now, hmm..sounds believable eh.

  10. hey, nice shot from digicrox. =D
    Didn’t realise you guys enjoyed watching horsies jumping around…

  11. lol, yea, it’s nice indeed. 😛
    esp since it was unplanned. 😛
    the horsies? i never knew i love watching them jump around until well, i went for the event. kekeke. 😛